Operation

Så var det nästan dags för nästa operation, vilket jag har längtat efter halva sommarn. Känner mig löjligt nöjd över att jag ska få opereras, men med tanke på hur dåligt jag har mått och hur väsentligt det känns att få svaret på hur vida jag har endometrios eller inte. Det känns sjukt att man måste genomgå en operation för att få det bekräftat svart på vitt, men då vet man att diagnosen är hundra procent rätt i alla fall.
 
Jag är så förbannat trött på att gå runt och ha sjukt ont till och från och behöva äta citodon för att bli kvitt smärtan, även om det bara är tillfälligt. Det finns ju en risk att jag ska fortsätta äta något liknande för att slippa ha ont, men hoppas på något bättre alternativ :)
 
Nu har jag tagit bort mitt nagellack och inget smink, imorn ska även alla piercingar ut och jag kommer känna mig sjukt naken utan alla dessa totalt onödiga sakerna, men som får mig att känna mig som just mig. Fast för att slippa smärtan hade jag gärna gett upp alla saker jag just nämnde.
 
Har precis skrivit ihop en lista med en miljon saker som jag måste komma ihåg att fråga imorgon men antagligen kommer ha glömt bort efter vad man nu får för spännande saker vid en titthålsoperation.
 
Nu är det dags att äta någonting innan jag ska sova innan första dagen av resten av mitt liv börjar :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du fortfarande på Konsum? Har du slutat? Annars går det bra? Nya personal som är spännande eller de gamla vanliga tråkiga kvar?
Hur mår brodern?

Svar: Vem??
Det är ny personal, men jag jobbar knappt och båda mina bröder mår bra så vitt jag vet
Liin

2015-09-01 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: